SZKOLENIA MENADŻERSKIE
Dobry menedżer powinien łączyć w sobie kilka podstawowych cech, a mianowicie: kompetencje, wiedzę, doświadczenie, odpowiednie cechy osobowościowe. Specyfika pracy menedżera jest wystarczającym argumentem, aby szczególną uwagę skierować na szkolenia poświęcone programom rozwojowym dla kadry zarządzającej.
Szkolenia z zakresu kompetencji kierowniczych to m.in.:
– Zarządzanie zespołem i konfliktem
– Budowanie i motywowanie zespołu
– Rekrutacja i selekcja pracowników
– Rozmowa oceniająca
– Coaching.
Ten rodzaj szkoleń skierowany jest do kadry zarządzającej na każdym szczeblu – zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowników. Dzięki rozwojowi własnych kompetencji kierowniczych będziemy w stanie efektywniej wykorzystać potencjał – własny i swoich współpracowników.
SZKOLENIA HANDLOWE
Czy zauważyłeś jak reagują i zachowują się ludzie, u których wywołujesz pozytywne emocje? Przez wiele lat uważano, że podstawą skutecznej sprzedaży jest umiejętne wyeksponowanie i przedstawienie korzyści danego produktu. Obecnie wiadomo, że najważniejszym elementem skutecznie prowadzonego biznesu jest wywołanie w kliencie pozytywnych emocji. Sprzedaż polega, więc na zaspokojeniu potrzeb klienta i wywołaniu w nim stanu chęci posiadania, a nawet pożądania tego, co chcesz mu zaoferować.
Dzięki tym szkoleniom dowiesz się:
– jak budować własną wiarygodność i zaufanie klienta
– nauczysz się wykorzystywać w biznesie język „korzyści”;
– będziesz potrafił posługiwać się perswazyjnymi strukturami językowymi;
– jak reagować na obiekcje i zastrzeżenia klienta;
– jak w szybki sposób finalizować sprzedaż.
Ten rodzaj szkoleń skierowany jest do wszystkich osób, które chcą zwiększyć wyniki swojej sprzedaży.
Przegląd i wykorzystanie metodyki podejść zarządzania projektami
Szkolenie w praktyczny sposób wprowadza uczestników w tematykę zarządzania projektami poprzez wykorzystanie najpopularniejszych standardów, metodyk zarządzania projektami takimi jak: . PMBOK® Guide (organizacja PMI), PRINCE2® , AGILE PM®, SCRUM, oraz zarządzania ryzykiem MoR®.
Celem szkolenia jest zainspirowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia projektów w sposób zgodny z najlepszymi praktykami działań projektowych – w tym w obszarach planowania, kontroli oraz reagowania na ryzyko.
Przeznaczenie szkolenia
Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za uruchomienie i realizację projektów, w szczególności sponsorów i kierowników projektów, a także członków zespołów projektowych oraz osób planujących udział w pracach projektowych.
Oczekiwane przygotowanie słuchaczy
Nie jest wymagane specjalne przygotowanie słuchaczy.
- Podejście projektowe
- Podstawowe zagadnienia związane z zarządzaniem projektami
- Czynniki sukcesu projektu – strategia postępowania
- Przygotowanie organizacji do zrealizowania projektu
- Przegląd metodyk i standardów projektowych – z czego skorzystać, co połączyć? – PMBOK® Guide (organizacja PMI), PRINCE2® , AGILE PM®, SCRUM, oraz zarządzania ryzykiem MoR®.
- Zbudowanie ładu projektu
- Organizacja oraz role w zespole zarządzania projektem
- Poziomy zarządzania projektem
- Mechanizmy sterowania projektem i reagowania na nieprzewidziane sytuacje
- Zarządzanie komunikacją z interesariuszami – parasol ochronny i angażowanie interesariuszy na rzecz wspierania projektu.Analiza potrzeb i budowanie strategii wobec interesariuszy projektu.
- Zarządzanie jakością oraz konfiguracją w projekcie
- Ujęcie ładu w projekcie w metodykach PRINCE2, PMBOK oraz AGILE PM
- Uruchomienie projektu
- Zdefiniowanie projektu, jego celów i kryteriów sukcesu
- Korzyści z projektu i ich odzwierciedlenie w dokumentach
- Zarządcza dokumentacja projektowa – dobór dokumentów w zależności od sytuacji (porównanie dokumentacji poszczególnych standardów i metodyk)
- Zwiększyć szansę, czyli dobre planowanie z wykorzystaniem PRINCE2 i PMBOK
- Definiowanie zakresu przedsięwzięcia
- Planowanie oparte na produktach
- Struktura podziału pracy
- Harmonogramowanie sieciowe (PERT/CPM), wyznaczanie ścieżki krytycznej
- Etapowe podejście do działań
- Zarządzanie zasobami w projekcie
- Planowanie kosztów przedsięwzięcia
- Ryzyko w projektach
- Najczęstsze problemy związane z zarządzaniem ryzykiem
- Analiza ryzyka – identyfikacja zagrożeń i szans
- Techniki szacowania ryzyk.
- Generyczne reakcje na ryzyka na w zależności od dobranej metodyki czy standardu zarzadzania projektami i ryzykiem
- Wykorzystanie metodyki zarządzania ryzykiem MoR w projektach
- Zwinne zarządzanie projektamii działaniami związanymi z wytwarzanie produktów
- Różnice pomiędzy kaskadowym i zwinnym zarządzaniem projektem
- Kluczowe elementy zwinnych metodyk i podejść
- Przegląd zwinnych metodyk i podejść AGILE PM i SCRUM
- Podsumowanie – miejsce działań projektowych w organizacji
- Jak dobrać odpowiednią metodykę zarządzania projektami?
- Dopasowanie i tworzenie hybrydowych podejść do zarządzania projektami w zależności od strategii firmy
- Najczęstsze problemy w implementacji kluczowych elementów metody i podejść do zarządzania projektami